Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pravdivý článek. SMS je velmi dobře zpracován, zaregistroval jsem se tam ze zvědavosti o co vlastně jde. Člověk se v první fázi dozví o marketingových nástrojích Pureleverage s měsíčními poplatky. V zahraničí to funguje velmi dobře, a to z jednoduchého důvodu. Vše funguje jak má. Měl jsem tento systém asi před rokem pod názvem GVO, je to stejná firma. Vzal jsem si od nich hosting, nainstaloval redakční systém wordpress a ejhle - stránky se načítaly hrozně pomalu, když jsem použil videohosting, než se video spustilo, mohl jsem si v klidu jít uvařit kávu. Znechuceně jsem to zrušil a vrátil se k hostingu českému, kde se stránky načítají bez jakýchkoliv problémů. Když jsem o tomto řekl člověku, který mi to nedávno nabídl, řekl mi, že každý hosting má nějaké problémy. Tak jsem se zasmál a myslel jsem si své.

Převážná část lidí do toho jde jen s vidinou zisků, troufám si říci, že málokdo s těmi produkty umí skutečně pracovat. Spousta lidí nadšeně nabízí produkty na systému webnode...Webnode je fajn, kdysi jsem na nich taky začínal, ale lidé, kteří něco nabízí by sami měli využívat to co nabízí, to je můj názor. Taky si myslím, že běžný člověk nástroje ani nevyužije.

P.S. Výše uvedený člověk z TF již v TF není, propaguje něco jiného :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1405x
Na tomto dkazu se dozvite více: http://www.multilevel-marketing.cz/author/tomas-reznicek/