Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jednou jsem někde slyšela nadšeně mluvit jednoho pána o prodeji téhle kávy. Náhodou jsem pár dní před tím dostala pár otravných emailů, abych nelenila a začala taky skvěle vydělávat na kávě. Nedalo mi to a probrouzdala jsem internet, co je to za zázrak. Když pominu ten tragický systém prodeje. Kvalita kávy by mě neoslovila, ikdybych byla zoufalá. Mají pouze jeden typ kávy, která je ještě k tomu už namletá, jak namletá, to už se člověk nedozví, ale pochybuju, že by něco takového člověk mohl začít dodávat do kaváren.

Ale bohužel se najde hodně lidí, kteří pak hodně energie věnují něčemu takovému a zisk žádný......od něčeho takového ruce pryč.

A díky mým rodičům, kteří v 90.letech dělali Amway, mám na podobné přivýdělky velkou alergii ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS