Mým cílem je celé věci se podívat víc do hloubky, aby si lidé uvědomili, že telefonování má velký vliv na jejich plat a místo, aha :)
Představte si, že jste zaměstnanec v nějaké firmě a vyrábíte výrobek, nebo poskytujete nějakou službu. Položme si otázku: Jak se Váš produkt dostane k zákazníkovi?
V jedné české pohádce se ptali princezny, kdepak se bere mléko? Princezna odpověděla, že to přece ví každá malá holka, přece z kuchyně :)
Ano fimy mají obchodníky i telefonisty, aby sehnaly zakázky, aby lidé měli jistotu v práci. Samozřejmě toto je v pořádku, nad tím se nikdo nepozastavuje.
Nabídku byste měli posoudit zda je pro Vás zajímavá, ne jen nemám zájem, nemám zájem.
Jsou dvě možnosti, buď máte hodně peněz, abyste zaplatili reklamu v televizi a produkt byl drahý, nebo se to bude šířit jiným způsobem prodeje. Každopádně bez ohledu na to co děláte musíte v drtivé většině Vy, nebo někdo jiný, práci sehnat. A kdo to asi bude? Jasně toto téma se už neprobírá.
Příklad: některé výrobky ve farmacii mají rozpočet z ceny produkty celých 90% na reklamu a 10% jsou náklady. Paradox je ten, že většina lidí není spokojena, ale otázka je proč tento stav trvá. Být součastí davu je super, ale jakmile mne někdo vytáhne bokem a zeptá se na můj názor, tak je raalita většinou jiná.
Napište s čím nesouhlasíte, a místo pouhé kritiky napište i řešení, jak dostat kvalitní věci mezi lidi, tak aby ta cena nebyla velká. Nebo jak by se prodával bezcený šmejd jen zaobalený dobrou reklamou.
Co radíte? Jak doporučit kvalitní výrobce, produkty a šířit je dál?
Jsem jen zvědav zda krom ironických poznámek umíte přijít i s řešením.
Mějte se milí čtenáři.